آخرین اخبار
کد مطلب: 124862
دبير جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي استان چهارمحال و بختياري:
اشتغال و معيشت مردم با ژست‌هاي پيروزمندانه سياسي حل نمي‌شود/ اين دولت پرحرف و کم‌کار است / اعلام آمادگي براي مناظره با مسؤولان ارشد استان
تاریخ انتشار : 1396/02/04 09:24:24
نمایش : 1848
دبير جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي استان چهارمحال و بختياري گفت: استاندار در کنار سفرهاي بي‌حاصل نمايشي به مناطق مختلف استان، پاسخ‌گوي عملکرد دولت يازدهم در استان باشد، اشتغال و معيشت مردم با ژست‌هاي پيروزمندانه سياسي حل نمي‌شود.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ احمد شيراني امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با بيان اينکه دولت يازدهم به‌صورت مداوم از بهبود وضعيت اقتصادي کشور و اعمال عقلانيت و تدبير در اداره امور سخن گفته‌اند، اظهار کرد: اما وضعيت عمومي کشور با اين شعارها در تعارض جدي است.

وي ادامه داد: آقاي روحاني پس از مدت‌ها و در آستانه انتخابات به ياد مردم و سفرهاي استاني افتاده‌اند، ايرادي ندارد اما بهتر است در اين سفرها به چهار سال قبل بازگردد و شعارهاي احساسي، بدون پشتوانه و انتخاباتي خود را به ياد آورند، شايد اندکي احساس مسؤوليت او را مجبور به عذرخواهي از ملت کند.

دبير جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي استان چهارمحال و بختياري با ابراز تأسف از اينکه به تبع شرايط کشور، استان چهارمحال و بختياري هم در دولت يازدهم رنگ جهش اقتصادي و تحول چشم‌گير را به خود نديده است، گفت: گردشگري استان در حالت اغما است، نه تنها علي‌رغم وعده مسؤولان، اقدام عملي در راستاي احداث راه آهن اصفهان – شهرکرد- اهواز صورت نگرفته است بلکه قطعه اصفهان – شهرکرد نيز پيشرفت نااميدکننده‌اي دارد.

شيراني اضافه کرد: هيچکدام از سفرهاي سرمايه‌گذاران خارجي به استان منتج به قرارداد نهايي نشده است، پروژه‌هاي مهم راه‌سازي استان به‌ويژه در شهرستان‌هاي بروجن، لردگان، کيار و اردل به اتمام نرسيده است و پتروشيمي بروجن پس از گذشت چهار سال در وضعيت صفر قرار دارد.

وي با بيان اينکه در چنين شرايطي بهتر است استاندار در کنار سفرهاي بي‌حاصل نمايشي به مناطق مختلف استان، پاسخ‌گوي عملکرد دولت يازدهم در استان باشد، تصريح کرد: اشتغال و معيشت مردم با حمله به دولت سابق، تمجيد از برجام و ژست‌هاي پيروزمندانه سياسي حل نمي‌شود.

دبير جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي استان چهارمحال و بختياري اظهار داشت: سفرهاي مسؤولان في‌نفسه موضوع خوبي است اما اين دولت صرفا معتقد به پمپاژ اميد است، اين دولت زياد حرف مي‌زند و کم عمل مي‌کند.

شيراني از استاندار چهارمحال و بختياري خواست در نشستي با منتقدان و کارشناسان پاسخ‌گوي عملکرد تيم مديريتي خود و سياست‌هاي دولت تدبير و اميد در استان باشد و افزود: ضعف‌هاي مديريتي موجود قابل کتمان نيست، از اين‌رو جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي استان آمادگي خود را براي مناظره با مسؤولان ارشد استان در خصوص عملکرد دولت يازدهم در چهارمحال و بختياري اعلام مي‌کند.

انتهاي پيام/3339/م
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس